Legyen molinó anyag a reklámunk alapja

Akinek van bármilyen cége vagy éppen magánvállalkozása, tudja, hogy milyen fontos a megfelelő reklám. Több lehetőséget is meg lehet ragadni, hogy alkalmas módon hívjuk fel az emberek figyelmét bizonyos termékekre vagy szolgáltatásokra. A molinó anyag, amelyből az épületháló is készül, kifejezetten alkalmas lehet ilyen célokra. Bármilyen terméket akarunk eladni, azt szeretnénk, hogy a mi hirdetésünk legyen azon a helyen, ahol azt mindenki látja. Ezzel nagyon meg tudjuk növelni az eladási esélyeinket, és felhívjuk magunkra a figyelmet. A városban, sétálás közben többször is beleakadhatunk olyan felújítás alatt álló épületekbe, amelyeket hatalmas háló vesz körbe.

molino-anyagEnnek a szerepe, hogy megóvja a lehulló törmeléktől az alatta járókat, valamint éles határt húzzon a munka alatt álló rész és a többi között. A hálószerű kialakítás azért elengedhetetlen, hogy a felgyűlt por ki tudjon szellőzni, és ne zavarja a folyamatot. A háló maga egy PVC alapú molinó anyag, amely akár reklámfelületként is felhasználható. Bármilyen kép és szöveg felvihető rá, amely megtalálható digitális formában. A nyomtatás speciális technológiákkal történik, amelyeket sem az eső, sem a nap sem tud könnyen kifakítani, lekoptatni.

Sérülés esetén a molinó anyag bizonyos hegesztési eljárás után nem szakad tovább. Adott méretekben rendelhető az alapanyag, de könnyedén össze lehet őket illeszteni, így óriási részeket le lehet fedni vele. Ez az építkezéseken felhasznált eszköz olyan szinten kinőtte magát, hogy már nem csak a munkaterületeken használják fel hagyományos és reklámcélokra, hanem különálló elemként is egyre gyakrabban megtalálható épülethomlokzatokon és egyéb helyeken. Népszerűségét a könnyű súlyának köszönheti, ami átlagosan 270 gramm négyzetméterenként.

A molinó anyag hálós kialakításának köszönhetően könnyű a vele való munka. A szél nem tud belekapni, ezért kisebb darabok esetén elég egyszerűen lelógatni. A nagyobb, akár több tíz négyzetméteres felületeket azért nem árt megfelelően rögzíteni, a biztonság kedvéért. Ha azt szeretnénk, hogy reklámunk minél több emberhez elérjen, érdemes lehet ebben gondolkodnunk.