Vállalkozást indítani nagy feladat, ezernyi kiadással jár, és kitartó munkát követel. Az alkalmas munkaerő után keresgélni, a megfelelő technikai eszközöket biztosítani, a kényelmes és korszerű irodabútorokat megvásárolni időigényes és roppant költséges is. Ezek a beruházások megkötik a kezünket és erőforrásunkat is lényegesen igénybe veszik.
Felmerül mindenkiben ilyenkor a kérdés: nem lehetne kissé egyszerűbben, költséghatékonyabban indulni a vállalkozás rögös útvesztőjén? A válasz egyszerű: minden hozzáállás kérdése.
A vállalkozás indításakor számolnunk kell nyilván fix költségekkel, de ha kiadásaink jobban megvizsgáljuk, rögvest találhatunk jó néhány lefaragható költséget is.
Ilyen költség például az irodabérlés. Manapság nagyobb tőkeberuházás nélkül teremtetünk produktív, modern környezetet a munkához. A Regus szolgáltatott iroda lehetősége számos teljesen bútorozott, minden infrastruktúrával felszerelt irodát kínál számunkra akár azonnali használattal.
A berendezett helyiségek napi, vagy részmunkaidős konstrukciókban, valamint hosszú távra is bérelhetőek, de ezen túlmenően számos professzionális üzleti szolgáltatást igénybe vehetünk. A business lounge kiváló teret nyújt a hasonló érdeklődésű üzletembereknek kapcsolatok kialakítására, de a virtuális iroda igénylése is praktikus megoldás, ha kezdő vállalkozók vagyunk.
A virtuális iroda által a munkavégzés történhet bárhol, de a hatékonyságunk nem csökken. Minden Regus irodaház Budapest kedvelt üzleti negyedeiben található, tömegközlekedési csomópontokon, impozáns üzleti címeken. Igény esetén, akár megnyerő üzleti címre is szert tehetünk a székhely szolgáltatás keretein belül.